Wednesday, December 18, 2013

ASBAB BVSM MENURUNKAN TEKANAN DARAH TINGGI

Ramai tak percaya kepada keistimewaan BVSM. Namun semakin hari semakin ramai carian GOOGLE tentang BVSM. Apa kelebihan BVSM sampai boleh menurunkan Tekanan Darah Tinggi.

Tekanan Darah Tinggi berlaku banyak sebab utama, tetapi secara teknikalnya apabila darah memekat atau pembuluh darah semakin sempit ini menyebabkan ANDA akan mengalami tekanan yang lebih. Denyutan Jantung semakin kuat kerana terpaksa berkerja mengepam darah ke seluruh badan untuk menghantar oksigen dan apa jenis keperluan ke seluruh badan anda.

Tekanan Darah Tinggi menyebabkan akan berlaku kegagalan penghantaran oksigen dengan cepat dan simpton-simptom ialah kebas, lenguh anggota, sakit tengkuk dan ada juga yang jadi pening-pening kepala. Ramai yang tidak berani check kesihatan sebab takut doktor membebel sedangkan rundingan itu sangat penting demi kesihatan dan masa depan ANDA.

Nasihat dari pakar kesihatan ialah PERGI CHECK KESIHATAN ANDA di hospital atau klinik berdekatan. Jangan sampai badan kena strok atau pembuluh darah pecah di kepala baru anda mahu bertindak berjumpa doktor. Biasanya doktor akan bagi ubat-ubatan bagi menangani masalah Tekanan Darah Tinggi seperti ubat cair darah.

ANDA PERLU AMBIL UBAT DOKTOR!!!!

Disini, apakah peranan BVSM kepada masalah Tekanan Darah Tinggi ini? Anda boleh jadikan tipa dan panduan ketika menggunakan BVSM. Ini adalah perkongsian daripada rakan pengguna yang menggunakan BVSM selama 1 tahun. Alhamdulillah semua di dalam kawalan walaupun kadang-kadang langgar pantang makan kenduri atau makan malam terlebih.

Kepada anda yang ada simptom Tekanan Darah Tinggi bolehlah pelajari teknik berikut:


Treking Kesihatan Dalam Masa 1 tahun. Pakai BVSM tidak sampai 3 bulan. Alhamdullillah.sms/whatsapp sy utk IKHTIAR seperti beliau..012-7511934

No comments:

Post a Comment